fbpx
More

    NVIDIA pregătește o versiune Portal îmbunătățită ce vine RTX, DLSS 3 și multe alte îmbunătățiri grafice

    Publicat în:

    Astăzi, NVIDIA a dezvăluit detaliile pentru lansarea jocului iconic de la Valve, Portal. Recunosc drept unul dintre cele mai bune jocuri din toate timpurile, titlul reimaginat conține efecte grafice complete, precum ray tracing, NVIDIA DLSS 3 și multe altele, pentru a îi oferi jocului o nouă înfățișare.

    Performanța este accelerate de NVIDIA DLSS 3, iar latența de sistem este minimizată de NVIDIA Reflex.

    Făurit de NVIDIA Lightspeed Studios, Portal cu RTX va fi disponibil gratuit sub formă de DLC pentru toți cei care dețin Portal deja, pe data de 8 decembrie 2022, la fix pentru sărbători.

    DLSS 3 îmbunătățește performanța în Portal cu RTX până la 2,8X!

    Portal cu RTX exemplifică puterea incredibilă a noilor plăci video GeForce RTX seria 40 și a capabilităților platformei NVIDIA RTX Remix.

    Fiecare cadru din gameplay beneficiază de ray tracing, texture realiste și noi modele, dar care păstrează din sentimentul celor originale.

    Pentru a atinge acest nou look, Portal cu RTX folosește o suită de tehnici grafice solicitante, care sunt accelerate de tehnologia NVIDIA DLSS. DLSS 3 permite plăcilor video din seria 40 să beneficieze de o creștere de 2,8X în performanță, lucru care face sesiunile de gameplay mai fluide, similare cu randarea nativă, în timp ce plăcile video din seria 30 vor beneficia de DLSS 2, care va duce jocul într-o experiență cât mai bună.

    NVIDIA duce gamerii înapoi în Aperture Labs pe 8 decembrie

    Pentru toți utilizatorii care dețin Portal pe Steam, Portal cu RTX se va lansa gratuit sub formă de DLC care va veni ca mod pentru clasicul joc, pe 8 decembrie, la timp pentru aniversarea de 15 ani a jocului și înainte de sărbători.

    Gamerii pot vedea dacă sistemul lor este Game Ready pentru Portal cu RTX accesând specificațiile de sistem aici.

    NVIDIA va continua să lucreze pentru a aduce Portal cu RTX DLC pe GeForce NOW.

    „Update-ul unui joc așa iubit necesită tehnologie de ultimă generație, dar fără a schimba spiritul jocului original. Experiența pe care Lightspeed Studios de la NVIDIA a căpătat-o lucrând la aceaste versiuni cu RTX pentru jocuri precum Minecraft și Quake II a oferit încrederea necesară către Valve pentru a aduce tehnici moderne de grafică în jocul lor legendary, iar NVIDIA RTX Remix a fost unealta perfecta pentru a atinge acest scop”

    • John Spitzer, Head of Lightspeed Studios for NVIDIA

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole