NVIDIA oferă câteva noi imagini cu posibilitățile oferite atunci când cel mai popular joc video din lume este combinat cu tehnologie ray-tracing de ultimă generație. De asemenea, am publicat și câteva tutoriale noi pentru a îi ajuta pe fanii Minecraft să pornească la drum.
Noi lume Minecraft de la creatori de top
Pe măsură ce ne pregătim pentru lansare Minecraft cu RTX, am lucrat împreună cu unii dintre cei mai talentați creatori de conținut din comunitatea Minecraft. Primele rezultate ale colaborării sunt expuse astăzi într-o serie de poze care evidențiază munca lor incredibilă. În aceste screenshot-uri puteți găsi lumi create de Razzleberries, BlockWoks și GeminiTay, doar câțiva dintre creatorii care au fost selectați pentru imaginația și istoricul lor în care au adus contribuții captivante pentru comunitatea Minecraft.
Lumile create includ:
- Of Temples and Totems RTX de Razzleberries – O lume plină de aventură care încurajează jucătorii să exploreze și să rezolve provocări în temple misterioase. Fiecare templu scoate în evidență atât emisivitate per-pixel și umbre în timp real, cât și iluminare globală pentru a crea o experiență imersivă pentru jucători.
- Imagination Island de BlockWorks – Un parc tematic în totalitate explorabil, plin de easter eggs, care este împărțit în patru zone distincte, fiecare dedicată unui element de ray tracing în timp real. În această scenă putem vedea centrul pentru vizitatori al parcului, scos în evidență de raze de lumină în timp real care trec prin geamuri și luminează podeaua.
- Crystal Palace de GeminiTay – O hartă de tip survival cu o temă fantasy care este scoasă în evidență de un castel impunător. Umbre ray-traced și o atmosferă minunată crează realism în această lume creată la o scară 1:1.
Unelte și tutoriale pentru creatorii de conținut Minecraft.
De asemenea, NVIDIA a lansat și o serie de unelte și ghiduri pe care creatorii de conținut le pot folosi pentru a crea lumi imersive. Inițial programate pentru GPU Technology Conference în Silicon Valley, aceste tutoriale online sunt lansate ca parte a GTC digital și includ:
- Pentru a crea texturi randate cât mai aproape de realitate – O prezentare și un ghid care întră în detaliile legate de path tracing și randarea materialelor cât mai realist (PBR). De asemenea, oferă detalii despre cum funcționează împreună pentru a crea priveliști incredibile. Oferă și un ghid pas cu pas pentru crearea unui texture pack PBR personalizat.
- Pentru convertirea din Java în RTX – NVIDIA în parteneriat cu creatorii de conținut Minecraft au create un ghid neoficial despre cele mai bune practice pentru convertirea lumilor la ediția Bedrock de Windows 10, care este baza pentru Minecraft cu RTX.
Echipele NVIDIA au lucrat îndeaproape cu Microsoft pentru a putea livra lumi care sunt complet path-traced cu reflexii, umbre, iluminare globală și alte efecte realiste de lumină care interacționează natural cu texturile realiste care se găsesc în Minecraft.