Tehnologiile RTX de la NVIDIA continuă să transforme experiența de gaming pe PC, iar săptămâna aceasta aduce noi optimizări importante pentru utilizatorii plăcilor video GeForce RTX, în special din seria 50. Cu implementarea DLSS 4 și Multi Frame Generation, jocuri recente și titluri consacrate beneficiază de un boost semnificativ de performanță, claritate și fluiditate.
Patru jocuri primesc actualizări majore: The Last of Us™ Part II Remastered, THE FINALS, Enotria: The Last Song, și noul shooter competitiv Wild Assault. Prin DLSS Frame Generation, DLAA, Super Resolution și iluminare ray-traced, NVIDIA livrează „experiența definitivă” pentru gamerii cu hardware compatibil RTX.
Wild Assault – spectacol 20v20 cu antropomorfi și 415 FPS
Lansat pe 11 aprilie și construit pe Unreal Engine 5, Wild Assault este un third-person shooter multiplayer 20 vs 20 cu eroi antropomorfi și abilități inspirate din regnul animal. Cu DLSS 4 și Multi Frame Generation, jucătorii cu plăci video GeForce RTX 50 pot atinge performanțe spectaculoase: de la 230 la 415 FPS la 4K, cu toate setările pe ultra. Multiplicarea performanței ajunge până la 5X, iar DLSS permite păstrarea detaliilor vizuale chiar și în cele mai intense momente de acțiune.
THE FINALS – distrugere realistă și boost de performanță în sezonul 6
THE FINALS, shooterul free-to-play cu medii complet distructibile, intră în sezonul 6 cu o îmbunătățire majoră: suport pentru DLSS Multi Frame Generation. Deja compatibil cu DLSS de la lansare, noul update permite ratarea mai multor cadre pe secundă, în timp ce RTXGI aduce iluminare ray-traced realistă – reflexii dinamice, interacțiuni naturale cu fumul și ceața, și o ambianță reactivă la distrugere. Acum, luptele în THE FINALS devin nu doar haotice, ci și mai fluide și spectaculoase pentru utilizatorii RTX.
Enotria: The Last Song – soulslike italian, acum cu DLSS 4
Enotria: The Last Song, un action RPG de tip soulslike inspirat din folclorul italian, a integrat de la început tehnologiile DLSS. Începând de săptămâna aceasta, jocul primește un upgrade cu DLSS Multi Frame Generation, destinat în special utilizatorilor cu plăci RTX din seria 50. Folosirea tehnologiei permite o experiență fluentă și precisă chiar și în scenele încărcate de lumină, umbre puternice sau efecte complexe de particule.
The Last of Us Part II Remastered – DLSS și DLAA pentru un titlu iconic
Capodopera celor de la Naughty Dog, The Last of Us™ Part II Remastered, primește la rândul ei suport extins pentru tehnologiile RTX. Jucătorii pe PC cu GPU-uri GeForce RTX pot activa acum:
DLSS Frame Generation
DLSS Super Resolution
DLAA pentru o calitate vizuală superioară
Și opțional, override-ul cu cel mai nou model AI Transformer din NVIDIA App
Rezultatul: o experiență mai fluidă, cu cadre pe secundă crescute semnificativ, dar fără a sacrifica fidelitatea vizuală a animațiilor, efectelor sau detaliilor de mediu. Este, fără îndoială, modul ideal de a (re)trăi povestea lui Ellie și Abby pe PC.
NVIDIA – standardul în gamingul de înaltă performanță
Prin implementarea continuă a DLSS 4 și Multi Frame Generation, NVIDIA ridică standardul pentru gamingul pe PC. Fie că vorbim despre shootere tactice, RPG-uri cinematice sau experiențe soulslike, tehnologiile RTX permit fluiditate, calitate și timp de reacție care altfel nu ar fi posibile.
Pentru mai multe informații și trailere dedicate fiecărui joc menționat, vizitează pagina oficială NVIDIA sau canalele oficiale ale dezvoltatorilor.