fbpx
More

    NVIDIA aduce noul DLSS 2.0 care folosește AI și oferă super rezoluție pentru MechWarrior 5: Mercenaries, Control și Unreal Engine 4

    Publicat în:

    NVIDIA aduce noul DLSS 2.0 alimentat de RTX Tensor Cores, DLSS 2.0 este o nouă și
    îmbunătățită rețea neuronală de deep learning care îmbunătățește frame rate-ul și în același timp crează imagini clare și atrăgătoare pentru jocuri. Aceasta oferă loc pentru maximizarea calității setărilor și creșterea rezoluției.

    Calitatea superioară a imaginii – DLSS 2.0 oferă o calitate a imaginii comparabilă cu rezoluția nativă în timp ce randează doar între un sfert și o jumătate dintre pixeli. Se folosește de tehnici de tipul temporal feedback petru imagini cu detalii mai clare și stabilitate îmbunătățită de la cadru la cadru.

    * SCALARE PE TOATE TIPURILE DE PLĂCI VIDEO RTX ȘI PE TOATE REZOLUȚIILE – O nouă rețea AI foloseste eficient Tensor Cores pentru a executa de două ori mai repede decât originalul. Acest lucru îmbunătățește frame rate-ul și elimină limitările precedente pe
    care GPU-urile, setările și rezoluțiile puteau fi activate.

    * O SINGURĂ REȚEA PENTRU TOATE JOCURILE – Primul DLSS avea nevoie ca rețeaua AI să fie pregătită pentru fiecare joc nou. DLSS 2.0 se pregătește folosind conținut care nu este specific jocurilor video, livrând o rețea generalizată care funcționează pentru toate jocurile. Acest lucru înseamnă o integrare mai rapidă în jocuri și bineînțeles, mai multe jocuri cu DLSS.

    * OPȚIUNI CUSTOMIZABILE – DLSS 2.0 oferă utilizatorilor 3 moduri de calitate a imaginii – Quality, Balanced, Performance – care controlează rezoluția de randare internă a jocului, cu modul Performance care permite o rezoluție de până la 4 ori mai mare (ex: 1080p → 4K). Acest lucru înseamnă mai multă libertate de alegere în mâinile utilizatorilor și un boost de performanță chiar mai mare.

    În această săptămână, „MechWarrior 5: Mercenaries” și „Control”se vor alătura lui „Deliver Us the Moon” și lui „Wolfenstein: Youngblood” ca jocuri care beneficiază de NVIDIA DLSS 2.0. DLSS 2.0 este de asemenea disponibil de acum pentru dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine 4, prin intermediul DLSS Developer Program care va accelera lansarea într-unul dintre cele mai populare motoare grafice.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole