NVIDIA DLSS 3.5 face jocurile și mai frumoase, imersive și realiste cu adiția funcției Ray Reconstruction, o nouă tehnică bazată pe AI care îmbunătățește și maim ult calitatea ray tracing. Iar în aplicații, preview-urile ray-traced și viewport-urile sunt îmbunătățite semnificativ, permițând creatorilor să vizualizeze mai bine rezultatele finale înainte de randările care necesită timp.
DLSS 3.5 este disponibil pentru toți utilizatorii GeForce RTX și NVIDIA RTX
În altă ordine de idei, Lies of P, Party Animals, Warhaven și Witchfire se lansează toate în această săptămână cu suport DLSS din prima zi, iar gamerii pot încerca un open beta pentru The First Descendant, un joc care urmează să fie accelerat de DLSS 3.
În fiecare joc, utilizatorii GeForce RTX vor beneficia de experiența definitivă.
NVIDIA DLSS 3.5 se lansează pe 21 septembrie
NVIDIA avansează tehnologia de randare din nou cu adiția lui NVIDIA DLSS 3.5 care dispune de Ray Reconstruction, care este un nou model AI ce îmbunătățește imaginile ray-traced pentru jocuri și aplicații cu ray-tracing intens.
Ray Reconstruction înlocuiește denoiserele manual, care rezolvă razele dintr-o scenă cu o rețea AI NVIDIA antrenată de un supercomputer care generează pixeli de calitate mai mare între razele sampled.
Antrenat cu de 5 ori mai multe date decât DLSS 3.0, DLSS 3.5 recunoaște diferite efecte ray-traced pentru a face decizii mai bune despre utilizarea datelor temporale și spațiale și pentru a reține informații la frecvență înaltă pentru upscaling de calitate superioară.
Cyberpunk 2077 primește upgrade la DLSS 3.5 pe 21 septembrie
Pe 21 septembrie, update-ul 2.0 pentru Cyberpunk 2077 se lansează cu multe îmbunătățiri, printre care și DLSS 3.5. În Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode, Tehnica Ray Reconstruction a lui DLSS 3.5 îmbunătățește calitatea și claritatea reflexiilor, iluminarea globală este și mai precisă, iar lumina este mai dinamică și mai responsive pentru o experiență mai bună și mai imersivă.