NVIDIA a lansat DLSS 4 cu Multi Frame Generation, o tehnologie care ridică performanța la un nou nivel în Borderlands 4. Gamerii care folosesc plăci grafice din seria GeForce RTX 50 pot beneficia de până la 5,5 ori mai multe cadre pe secundă, în timp ce seria RTX 40 primește suport pentru DLSS Frame Generation. În plus, toți utilizatorii de GPU-uri RTX se pot bucura de îmbunătățiri de imagine și frame rate datorită noului model de AI bazat pe transformere.
Tot pentru Borderlands 4, NVIDIA a lansat și un nou driver Game Ready, pregătit să ofere performanțe optime încă din prima zi. Cei care activează NVIDIA Reflex pot reduce latența cu până la 54%, o veste excelentă pentru pasionații de acțiune intensă și cooperativă. Bundle-ul dedicat GeForce RTX seria 50 este disponibil până pe 22 septembrie și include jocul, alături de pachetul exclusiv Gilded Glory. Pentru cei care nu își fac încă upgrade la seria 50, Borderlands 4 va putea fi jucat și prin GeForce NOW.

Și Dying Light: The Beast, care se lansează oficial pe 19 septembrie, beneficiază de aceeași integrare cu DLSS 4. Noul titlu horror open world le oferă jucătorilor un decor spectaculos – dar extrem de periculos – în Castor Woods, unde supraviețuirea depinde de fluiditatea și fidelitatea vizuală. Cu DLSS 4, DLSS Super Resolution și efecte ray-traced îmbunătățite de DLSS Ray Reconstruction, experiența devine mai intensă ca niciodată.
RTX Remix primește un update pentru modderi
Pe lângă suportul pentru cele două titluri majore, NVIDIA a anunțat un update important pentru RTX Remix, disponibil prin NVIDIA app. Acesta introduce un sistem avansat de particule, care permite modderilor să creeze efecte spectaculoase pentru foc, fum și alte elemente vizuale. Acum, modderii pot construi particule complet noi, adaptate stilului grafic al jocurilor moderne, ceea ce deschide oportunități uriașe pentru cele peste 165 de titluri compatibile RTX Remix.
Această actualizare face posibilă recrearea unor efecte similare cu cele din Portal, ducând la un nivel superior realismul și spectaculozitatea proiectelor realizate de comunitate.
Predecessor și Dune: Awakening Chapter 2 primesc și ele DLSS 4
Nici alte titluri nu au fost neglijate. Predecessor, MOBA-ul celor de la Omeda Studios, a primit recent suport pentru DLSS 4 cu Multi Frame Generation, DLAA, NVIDIA Reflex și Super Resolution. Rezultatul este o calitate vizuală net superioară și o experiență de gameplay mai fluidă, în special în luptele intense unde fiecare cadru contează.
Pe de altă parte, Dune: Awakening Chapter 2 continuă să profite de DLSS 4, tehnologie integrată încă din momentul lansării. Gamerii pot experimenta acum o creștere a performanței de până la 4,9 ori la rezoluție 4K, ceea ce transformă universul arid al Arrakis într-un adevărat spectacol vizual. Noul capitol adaugă conținut narativ, misiuni și DLC-ul „Lost Harvest”, iar prin Steam Free Weekend, toți curioșii pot încerca jocul complet gratuit.

