NVIDIA lucreză fără oprire pentru a contribui la dezvoltarea avansurilor pentru API-uri și motoarelor grafice la standardele industriei, susținând inovația grafică în jocuri. Astfel, NVIDIA ajută dezvoltatorii de jocuri să implementeze funcționalități grafice de ultimă generație precum ray tracing, NVIDIA DLSS, mesh shaders și variable rate shading în jocurile lor cât de repede se poate.
NVIDIA a lansat o nouă suită de instrumente astăzi, printre care:
- NVIDIA RTXGI SDK – RTX Global Illumination (RTXGI) SDK oferă dezvoltatorilor soluții scalabile pentru a computa iluminare indirectă multi-bounce fără bake time, scăpări de lumină sau sacrificarea framerate-ului. RTXGI este suportat de orice GPU care dispune de DXR și este un punct de plecare ideal pentru a oferi beneficiile ray tracing uneltelor deja existente, capabilităților și cunoștințelor.
- NVIDIA Texture Tools Exporter – NVIDIA Texture Tools Exporter folosește CUDA pentru a optimiza textura pentru motoarele grafice sau alte aplicații. Este disponibil ca tool de sine stătător sau ca un plug-in pentru Adobe Photoshop pentru dezvoltatorii de jocuri video și artiști.
API-uri la standardele industriei, iar Vulkan nu face excepție. Aceștia au adăugat suport Vulkan pentru două dintre cele mai populare instrumente de game development:
- Nsight Aftermath este acum disponibil pentru Vulkan, pentru prima dată. Nsight Aftermath pentru Vulkan va fi disponibil prin intermediul unui update SDK, împreună cu suport în Nsight Graphics pentru vizionarea noilor fișiere Vulkan crash dump de la GPU.
- Nsight Graphics: GPU Trace s-a dovedit un instrument indispensabil pentru dezvoltatorii care folosesc DirectX, iar astăzi, NVIDIA oferă dezvoltatorilor Vulkan opțiunea GPU Trace – un profiler low-level care oferă valori hardware ale unității și informații precise.