Un nou val de tensiune se pregătește să invadeze genul extraction shooter prin „Hunger”, un titlu ambițios și întunecat dezvoltat de un studio misterios, care combină atmosfera de groază post-război cu un gameplay complex de tip PvPvE și elemente profunde de RPG.
Jd
Am avut ocazia cu ajutorul celor de la Keymailer, să vedem un nou gameplay trailer unde am reușit să ne dăm seama despre viitorul joc Hunger.
Lumea de după sfârșit în Hunger
Acțiunea din Hunger are loc într-o Europă devastată de război, dar mutilată mai rău de o bacterie de origine necunoscută. Această plagă nu doar a corupt pământul, ci a dat naștere unor entități sinistre cunoscute sub numele de Dreadweavers – întruchipări ale celor mai adânci temeri umane.
Jucătorii intră în pielea unui „Living” – o ființă încă rațională – ce conduce expediții periculoase în zone infestate pentru a găsi echipamente, resurse și, cel mai important, răspunsuri.
PvPvE real și progresie RPG persistentă
Deși la prima vedere Hunger pare un shooter tactic de extracție, în esență este un RPG pur-sânge. Progresul personajului este permanent și se întinde de la nivel 1 la 100, fără wipe-uri periodice, cum e comun în gen. Fiecare expediție aduce XP, loot, dar și riscul de a pierde totul. Fiecare „Living” poate fi personalizat printr-un sistem de skill tree cu peste 100 de talente, specializări și abilități active (Tactical & Ultimate), oferind o profunzime rar întâlnită în titluri multiplayer.
Jocul încurajează specializarea – fie că vrei să devii un lunetist tăcut, un healer de echipă sau un culegător/crafter de resurse rare. Profesiile de crafting nu sunt doar cosmetice: permit crearea de echipamente vitale, cu valoare reală în economia jocului, în special prin marketplace-ul jucătorilor.
Lume din universul Hunger
Hunger oferă trei hărți vaste încă din Early Access, fiecare cu biomi diferite, locuri de explorat și amenințări distincte. De la sate părăsite, mine toxice, până la cetăți prăbușite, fiecare zonă este un test de anduranță. Cei care supraviețuiesc pot reveni la Chateau, un hub social unde jucătorii pot interacționa, schimba bunuri, accepta questuri și accesa funcționalități de crafting sau cosmetică.
Sistemul de VOIP prin proximitate adaugă tensiune fiecărui contact – nu știi niciodată dacă e un aliat temporar sau cineva care te va împușca pe la spate după ce termini de lootat.
Sistem de luptă cu adevărat periculos
Combatul în Hunger alternează rapid între distanță și corp la corp. Arme de foc improvizate, pistoale, puști, aruncătoare de sticlă explozivă sau topoare și săbii – toate sunt arme viabile în funcție de stilul tău de joc. Epuizarea muniției este o constantă, iar switching-ul inteligent între distanță și melee este vital.
Trusele medicale, scuturile și armura nu sunt doar adiții stilistice – ele pot decide viața sau moartea în lupte extrem de brutale cu alți jucători sau creaturi ale „Foamei”.
Endgame
După ce ai ajuns la nivel înalt și ai înțeles mecanicile, Hunger te provoacă cu dungeon-uri PvE, raiduri, boss fights și moduri PvP dedicate. E un endgame bogat, susținut de progresie reală și un sentiment autentic de risc-recompensă.