Jade Raymond, fondatoarea Ubisoft Toronto și Motive Studios, una dintre forțele creative din spatele francizei Assassin’s Creed. A anunțat formarea Haven Entertainment Studios Inc. Un nou studio de dezvoltare a jocurilor cu sediul în Montreal, Canada. Raymond a reunit o echipă de talie mondială cu peste un deceniu de experiență și cu multe jocuri și francize extrem de populare la activ.
Continuându-și angajamentul de a încuraja talentul creativ și de a depăși granițele inovației. Sony Interactive Entertainment a confirmat astăzi că va investi în noul studio. În primul său proiect, un nou titlu PlayStation încă neanunțat.
Compania Sony Interactive Entertainment este mândră că sprijină și investește în Haven
„Compania Sony Interactive Entertainment este mândră că sprijină și investește în Haven și în viitorul său”. A declarat Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios. „Înțelegem provocările și recompensele construirii de la zero a unor echipe creative. La fel ca Jade, prin prisma experienței sale bogate în a conduce multe dintre cele mai mari francize de jocuri. Suntem încrezători și încântați de viitorul strălucit al Haven Studios și al primului său proiect, în prezent în curs de dezvoltare.”
„Nu aș putea fi mai încântată de această oportunitate de a mă întoarce la rădăcinile mele și de a colabora cu această echipă talentată pentru a crea împreună un nou IP”, a declarat Jade Raymond, CEO și fondator al Haven Studios. „Lansarea unui studio independent cu sprijinul Sony Interactive Entertainment ne oferă deplină libertate pentru a împinge creativitatea dincolo de orice limite, cu sprijinul unui publisher care înțelege profund procesul creativ de creare a jocurilor și este cunoscut pentru calitatea excepțională și pentru abordarea prin care pune jucătorul pe primul plan.”
Despre Jade Raymond
Jade Raymond este CEO și fondator al www.HavenStudios.com. Raymond a fost pasionată de jocuri încă din copilărie. A intrat în industrie ca programator și de atunci s-a concentrat pe stimularea inovației. A unor mecanici noi și a gameplay-ului inovator în jocuri de tip action-adventure și jocuri multiplayer online. În ultimii 25 de ani, ea și-a arătat pasiunea pentru toate aspectele dezvoltării jocurilor, jucând roluri cheie în programare, proiectare, producție, șef de studio și posturi de conducere. Este cunoscută mai ales pentru că a ajutat la crearea francizelor Assassin’s Creed și Watch Dogs și pentru fondarea studioului Ubisoft din Toronto, care a dezvoltat titluri de succes precum Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist, cu Jade Raymond la conducere.
Cel mai recent, Raymond a fost vicepreședintele Google Stadia Games and Entertainment. Înainte de a se alătura Google, a fost vicepreședinte și director general al grupului al Electronic Arts ’PopCap Vancouver și Motive Studios (Montreal), pe care le-a fondat în 2015.