Electronic Arts Inc. a dezvăluit trailerul noului joc UFC 4 ce dorește să aducă cea mai bună experiență a luptelor mixte, ce va pune în prim plan creearea unui luptător ce va lupta pentru cele mai importante titluri.
Următorul titlu din populara franciză UFC oferă o experiență complet nouă, care îi pune în prim plan pe jucător și luptătorul creat de acesta. Dispunând de un sistem complet nou de progresie, mecanici îmbunătățite de doborâre a adversarului și de luptă la sol, combinații mai cursive “clinch-to-strike” și oferind posibilitatea de a descoperi tainele sporturile de luptă în medii complet noi, UFC 4 propune cea mai bună experiență de arte marțiale mixte de până acum. Jucătorii care precomandă UFC 4 pot începe experiența de joc cu una dintre cele mai anticipate înfruntări din istoria sporturilor de contact, avându-i ca protagoniști pe Anthony Joshua și Tyson Fury, campionii mondiali la box la categoria grea.
„EA SPORTS UFC 4 este cel mai bun joc de luptă făcut vreodată”, a spus Dana White, Președinte UFC. „Jucătorii se pot înfrunta în arene de top, dar și în medii alternative, precum Backyard sau Kumite. Acest joc vă permite să joci cu sportivii de top din istoria UFC, dar și cu legende ca Bruce Lee sau campionii la box Anthony Joshua și Tyson Fury. Este incredibil cât de bun este acest joc.”
„Sunt imaginea noului val de luptători UFC, așa că mi se pare normal să reprezint acest sport în noua generație a jocului UFC”, a declarat Israel Adesanya, campionul UFC la categoria mijlocie. „Sper ca susținătorii mei să se bucure jucând cu personajul meu la fel de mult pe cât mi-a plăcut și mie”.
În EA SPORTS UFC 4, luptătorul este modelat atât de stilul său de luptă, cât și de realizările și de personalitatea sale. Jucătorii pot dezvolta și personaliza luptătorii printr-un sistem de progresie unificat, ce acoperă toate modurile de joc, pentru a evolua de la statutul de amator necunoscut la cel de superstar UFC, în noul Career Mode. O altă noutate a UFC 4 este că jucătorii pot evolua în patru medii complet noi: Kumite, Backyard, UFC APEX și Action Avenue, sau pot confrunta jucători din toată lumea în noile moduri Blitz Battle sau Campionate Mondiale Online, pentru a cuceri titlul de campion absolut. Detalii precum categoria de greutate și alegerea uneia dintre cele cinci discipline MMA, inclusiv wrestling, jiu-jitsu, box și altele, definesc modul în care jucătorii se comportă, în timp ce peste 1.600 de accesorii noi, peste 350 expresii faciale și multe alte detalii le permit jucătorilor să-și etaleze personalitatea în luptă.
„UFC 4 este cel mai autentic joc MMA produs vreodată”, a declarat Brian Hayes, directorul creativ al EA SPORTS UFC. „Am creat o experiență de luptă naturală care le permite jucătorilor să-și creeze propria experiență UFC cu opțiunea Create a Fighter, să exploreze originile MMA prin noile noastre arene și să dețină controlul deplin pentru fiecare lovitură sau doborâre a adversarului, cu ajutorul mecanicilor noastre de joc îmbunătățite.“
„MMA înseamnă mai mult decât centura de campion. Este vorba despre cine ești ca persoană și despre determinarea, despre ambiția care impulsionează un luptător să avanseze de la statul de anonim la a evolua pe arene din întreaga lume cu casa închisă”, a spus Jorge Masvidal, luptător UFC din categoria semimijlocie. „Am crescut luptând în curtea din spatele casei, așa că este interesant pentru mine să regăsesc acest stil de luptă în UFC 4, unde jucătorii își pot pune în evidență propria mentalitate Gamebred.”
În gameplay, combinațiile cursive tip clinch-to-strike oferă autenticitate experienței de revenire în picioare, în timp ce mecanicile îmbunătățite de doborâre a adversarului și de luptă la sol asigură mai mult control în momentele-cheie ale luptelor. Indiferent cum sau unde evoluează jucătorii, EA SPORTS UFC 4 îi pune în centrul acțiunii. Fluid Clinch Control utilizează tehnologia RPM (Real Player Motion) în arta clinciurilor, adăugând un element-cheie de strategie în ofensivă. Tehnologia RPM asigură o tehnică îmbunătățită de doborâre, cu o mulțime de noi animații, acționate de controlul jucătorului și de atributele luptătorului controlat. De asemenea, pentru UFC 4 a fost dezvoltat un nou sistem de abandon al luptei, pentru a oferi o experiență simplificată, cu mai multe modalități de a controla lupta, de a accelera o finalizare sau de a scăpa dintr-o poziție dezavantajoasă.
Suplimentar, modul de joc Career etalează numeroase îmbunătățiri, introducând o nouă modalitate de a contura biografia luptătorului și oferind un proces de evoluție elaborat, întins pe toată durata carierei acestuia. Noua funcționalitate Fighter Evolution le permite jucătorilor să personalizeze stilul de luptă al personajului preferat, influențând astfel stilul fiecărei lovituri de pumn sau doborâri, în funcție de disciplina aleasă. Relationship Building transpune, în UFC 4, impactul parteneriatelor și rivalităților din realitate, luptătorii putând învăța atât de la apropiați, cât și de la adversari, dobândind experiență și deprinzând abilități vitale. Jucătorii pot controla în detaliu modul de progresie, prin alegerea luptelor și a categoriei de greutate luptele pe care și le doresc, beneficiind astfel de o foarte vastă individualizare a experienței de joc și a carierei lor în joc.
EA SPORTS UFC 4 va fi disponibil în toată lumea începând de vineri, 14 august, pe PlayStation 4 și Xbox One. Jucătorii care precomandă jocul acum îi vor primi pe boxerii Tyson Fury și Anthony Joshua, împreună cu pachetele de personalizare Backyard și Kumite, conținând accesorii cosmetice exclusiviste. Beneficii suplimentare± sunt disponibile pentru jucătorii care achiziționeaza UFC 4 din meniul UFC 3 sau UFC 2, aceștia accesând astfel un discount de 10% pentru UFC 4 și, în plus, primindu-l în joc pe Bruce Lee, legenda artelor marțiale, dar și 500 de puncte UFC.
Membrii EA Access pot obține UFC 4 începând cu 7 august. Începând cu această dată, membrii EA Access vor avea, de asemenea, oportunitatea de a participa la provocări unice UFC 4, înainte de lansarea globală, în cadrul cărora pot debloca accesorii unice și puncte în joc.