NVIDIA DLSS accelerează acum performanța fără a compromite calitatea imaginii în 200 de jocuri și aplicații, cu Loopmancer care urmează să fie adăugat pe listă curând. Mai mult, în timpul evenimentului Nacon Connect, a fost anunțat că mult anticipatul The Lord of the Rings: Gollum și Steelrising vor adăuga DLSS și ray tracing.
Cu 200 de jocuri și aplicații acum disponibile pentru gameri și avantajul incontestabil al machine learning care menține o calitate a imaginii necompromisă, NVIDIA DLSS continuă să seteze standardul pentru tehnologii super resolution.
DLSS și avantajele AI
Inteligența artificială este unul dintre cele mai discutate subiecte din lumea tehnică, și un avantaj incontestabil pentru DLSS. NVIDIA DLSS este singura tehnologie super resolution bazată pe AI, iar avantajul se traduce direct într-o creștere a performanței în jocuri de până la 2 ori. De asemenea, este singura tehnologie de upscaling disponibilă care folosește o rețea neurală de tip deep learning care asigură o calitate a imaginii comparabilă cu cea nativă. Scalarea imaginilor fără puterea tehnologiilor de scalare temporală cu inteligență artificială rezultă în artefacte de mișcare, mișcări neclare în imagini și texturi încețoșate.
Tehnologiile AI și ray tracing revoluționează modul în care ne jucăm și creăm, iar în vârful lucrurilor care conduc această mișcare se află NVIDIA RTX, cea mai rapidă și avansată platformă pentru aplicații de ultimă generație și jocuri.
The Lord of the Rings: Gollum™ se lansează în septembrie cu NVIDIA DLSS și Ray Tracing
The Lord of the Rings: Gollum™ este un mult anticipat titlu de aventură, bazat pe poveste și cu elemente stealth, bazat pe cărțile lui J.R.R. Tolkien. Când The Lord of the Rings: Gollum™ se va lansa în septembrie, gamerii GeForce RTX pot explora locațiile din lumea jocului cu reflexii și umbre ray-traced imersive, accelerate de NVIDIA DLSS. Vezi The Lord of the Rings: Gollum™ în toată gloria sa RTX în acest nou trailer.
Steelrising disponibil pe 8 septembrie cu NVIDIA DLSS și Ray Tracing
Spiders, dezvoltatorul jocului Greedfall, lansează un nou RPG de acțiune în septembrie, numit Steelrising. Acesta va beneficia de reflexii ray-traced, iar performanța va fi accelerată de NVIDIA DLSS bazat pe AI. Vezi cel mai nou gameplay pentru Steelrising aici.
Loopmancer se lansează pe 13 iulie cu NVIDIA DLSS și Ray Tracing
Loopmancer de la eBrain Studio se lansează pe 13 iulie cu NVIDIA DLSS și reflexii ray-traced, oferind gamerilor GeForce RTX cea mai bună experiență în Loopmancer. Atunci când NVIDIA DLSS este pornit, performanța crește de cel puțin 2 ori, astfel gamerii GeForce cu un GeForce 3070 sau mai bun se pot juca la peste 60 fps cu setările jocului la maxim și la rezoluție 4K, cu ray tracing pornit. Vezi Loopmancer în toată gloria sa RTX în acest nou trailer.
Hell Pie, Lumote: The Mastermote Chronicles și altele devin RTX ON!
Printre alte jocuri care devin RTX On în iulie se numără:
- Hell Pie, un joc indie care va adăuga ray tracing și NVIDIA DLSS și care se va lansa pe 21 iulie
- Lumote: The Mastermote Chronicles, un joc indie care adaugă NVIDIA DLAA, modul anti-aliasing bazat pe AI, pentru utilizatorii care au un GPU ce le permite spațiu de manevră și care vor un nivel mai înalt de calitate a imaginii.
DLSS este tehnologia bazată pe AI de la NVIDIA care crește performanța fără a compromite calitatea imaginii. NVIDIA DLSS este disponibil în 200 jocuri și aplicații unde crește performanța până la 2X.