Samsung Electronics Co., Ltd. a dezvăluit campania #YouMake, o platformă globală de marketing care le permite consumatorilor să preia conducerea la nivel de personalizare a dispozitivelor.
Anunțat pentru prima dată la CES 2022, la începutul acestui an, #YouMake este un proiect cu un obiectiv ambițios, acela de a le oferi utilizatorilor din întreaga lume puterea de a-și reflecta propriul stil unic de viață pe dispozitivele lor. Proiectul extinde viziunea Samsung Bespoke dincolo de aparatele electrocasnice, aducând-o la viață prin intermediul smartphone-urilor și dispozitivelor cu ecran mare ale companiei. Platforma #YouMake oferă o modalitate mai bună de personalizare și conectivitate printr-un control personalizat oferit de soluțiile SmartThings IoT.
Pentru a da start campaniei, Samsung a lansat pagina #YouMake pe Samsung.com, introducând o gamă de produse care pot fi personalizate pentru a se potrivi atât stilului, cât și spațiului sau rutinei zilnice ale utilizatorilor. Lista de produse aplicabile variază pe scară largă de la smartphone-uri, televizoare, frigidere până la dispozitive wearables și multe altele, precum Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition, Galaxy Watch4 Bespoke Edition, Frigiderele Bespoke, The Frame, The Freestyle și Samsung Smart Monitor M8. Site-ul oferă, de asemenea, culori exclusive pentru Smart Monitor M8 și Galaxy S22. Utilizatorii își pot crea propriul design pentru fiecare produs în așa fel încât acestea să fie pe placul lor prin intermediul site-ului web, unde își pot salva sau achiziționa modelele finite.
„La Samsung, lucrăm pentru un viitor în care tehnologia este perfectă și centrată pe utilizator. Un viitor în care experiențele conectate reunesc oamenii și deblochează o nouă valoare pentru viața și societatea noastră. Credem că toată lumea ar trebui să își poată personaliza dispozitivele și că tehnologiile de ultimă generație ar trebui să fie mai conectate și mai intuitive”, a declarat Jong-Hee (JH) Han, Vice Chairman, CEO and Head of Samsung Electronic’s Device eXperience (DX) Division, în discursul său din cadrul CES 2022.
Campania #YouMake va fi lansată în opt țări până în luna mai, extinzându-se ulterior și în alte țări în a doua jumătate a acestui an. În cadrul campaniei #YouMake, Samsung intenționează să ofere servicii și beneficii continue prin experiențe virtuale, evenimente speciale pentru clienți și multe altele, inclusiv prin utilizarea platformelor de tip metaverse.