Anul 2020 nu a reperzentat, asa cum ne asteptam, un nou inceput plin de speranta pentru majoritatea dintre noi. Toti trecem printr o perioada dificila, unii mai putin, altii mai mult, dar, impreuna putem depasi acest obstacol. In aceasta perioada de criza, cand majoritatea oamenilor se gandesc doar la bunastarea proprie, Pandora impreuna cu Halima Aden, muza brandului, lucreaza impreuna pentru a sustine UNICEF in protejarea copiilor de Covid-19.
Initiativa “One Love” a luat nastere datorita dorintei familiei Marley de a transforma melodia cu acelasi nume intr un imn al sperantei pentru copiii din intreaga lume.
Înregistrat inițial în 1977 de Bob Marley și The Wailers, One Love / People Get Ready este un cântec reprezentativ pentru milioane de oameni din toată lumea, cu mesajul său puternic și mereu actual, să acționăm împreună ca unul. Versiunea reimaginată a melodiei va fi un adevărat imn global pentru 2020, care îi va include pe membrii familiei Marley, dar și pe alți muzicieni consacrați din toate colțurile globului și artiști din zone de conflict din întreaga lume.
„În urmă cu peste patruzeci de ani, tatăl meu a scris One Love, un cântec despre unitate, pace și iubire universală într-o perioadă în care erau multe probleme în lume. Chiar și în momentele în care nu putem să ne întâlnim, mesajul său rămâne adevărat și astăzi, putem trece peste această criză globală dacă ne unim printr-o singură iubire și o singură inimă”, a declarat inima Cedella Marley.
Susținătoare a schimbării globale, model și activistă, Halima Aden își face vocea auzită pentru a promova inițiativa One Love, încurajând publicul să susțină și să utilizeze diverse funcții de donare pe toate rețelele de socializare.
Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienți prin inițiativa One Love până la strângerea valorii totale de 1 milion de dolari. Cu primul milion de dolari donat de susținătorii din întreaga lume, care va fi dublat de Pandora, încasările vor ajuta UNICEF să furnizeze echipamentele necesare și sprijinul esențial pentru copiii și tinerii vulnerabili.
Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora, a adăugat, „La nivel global trebuie să ne unim și să acționăm ca unul în aceste momente dificile, fără a-i uita pe cei care au cea mai mult nevoie. Prin colaborarea cu Halima Aden și Familia Marley pentru a susține UNICEF, putem să contribuim și să ne asigurăm împreună că lumea după pandemie va fi mai dreaptă și mai egală pentru fiecare copil”.
Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un îndemn global la acțiune ca răspuns la estimările UNICEF potrivit cărora, fără inițiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, în plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, în următoarele șase luni. Colaborarea pentru promovarea inițiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora și UNICEF ce are ca scop susținerea vocilor tinere din întreaga lume.