fbpx
More

    Cisco extinde funcționalitățile Webex

    Publicat în:

    Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde acestor provocări: capabilități de securitate și conformitate, informații inteligente și acționabile pentru a oferi experiențe stabile pentru utilizatori și o integrare cu Box. În plus, integrarea cu Epic pentru asistență medicală va oferi pacienților opțiuni de conectare cu furnizorii de servicii medicale de care au nevoie. Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou.

    În aprilie, Webex a înregistrat peste 500 de milioane de participanți, care au generat 25 de miliarde de minute de întâlniri, mai mult decât triplul volumului mediu.

    „Angajații, guvernele, furnizorii de servicii medicale și mulți alții au nevoie de servicii fiabile, care să asigure conectivitate și securitate, menținând în același timp productivitatea, iar aceasta este una dintre prioritățile noastre. Chiar înainte de pandemie, Cisco era cunoscut ca unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de colaborare din lume, oferind suport pentru aproape jumătate din sesiunile de videoconferințe la nivel mondial. În prezent, susținem o capacitate de 3 ori mai mare decât volumul normal,” a declarat Javed Khan, VP și GM, în cadrul Cisco Collaboration Group. „Suntem mândri că am putut fi alături de clienții noștri atunci când aveau cel mai mult nevoie de noi și vom continua să-i susținem.”

    Ce îmbunătățiri au fost aduse:

    Mai multă capacitate – puteți conta oricând pe Webex.

    Webex a devenit o soluție vitală pentru spitale, guverne, instituții de învățământ și companii, indiferent de dimensiunea acestora. Pentru a continua să oferim calitatea pe care o așteaptă utilizatorii noștri, am investit în extinderea capacităților la nivel global; în prezent, platforma Webex rulează la o capacitate de 3 ori mai mare față de capacitatea anterioară.

    Mai multă securitate – astfel încât să puteți rămâne conectați în siguranță și să fiți productivi.

    Numărul tot mai mare de angajați care lucrează de la distanță la nivel mondial a facut ca securitatea și confidențialitatea informațiilor să fie mai critice ca niciodată.

    În calitate de lider global în soluții de securitate enterprise, Cisco se angajează să asigure securitatea, confidențialitatea și transparența – acesta este motivul pentru care 95% dintre companiile prezente în Fortune 500 au încredere în Cisco Collaboration.

    Pe baza capabilităților de securitate existente în platforma Webex încă din etapa de design, am extins instrumentele de prevenire a scurgerilor de date (DLP), Legal Hold și eDiscovery în Webex Meetings. Acest lucru oferă un nivel fără precedent de securitate și protecție pentru întregul conținut al unei sesiuni – înregistrări, transcrieri, crearea de acțiuni și elemente de evidențiere. De asemenea, extindem opțiunile de criptare end-to-end pentru a include criptarea AES 256 biți cu modul GCM, oferind o protecție sporită pentru datele generate din sesiunile de întâlniri, dar și rezistență împotriva modificărilor.

    Noi mijloace de gestionare a unui număr extins de angajați care lucrează la distanță, dar și a celor care revin la birou.

    Conform celui mai recent studiu Cisco realizat în rândul CIO (Chief Information Officer), CIO Perspectives 2020, mai mult de două treimi dintre CIO spun că principala provocare cu care se confruntă în prezent este complexitatea IT. Întrebările cele mai frecvente sunt: „Cum putem susține cel mai bine angajații care lucrează la distanță?” și „Cum ne asigurăm că vom oferi un mediu sigur la birou?” Pentru a ajuta echipele IT să răspundă la aceste întrebări, Cisco Webex Control Hub oferă informații inteligente și acționabile, permițând departamentelor IT să gestioneze toate workload-urile de colaborare dintr-o singură interfață, indiferent dacă angajații sunt acasă sau la birou. Cazurile de utilizare în era COVID-19 pentru Control Hub includ:

    • Implementare rapidă pentru Webex Assistant, tehnologia noastră de asistență vocală, pe dispozitivele din sălile de conferință. Control Hub simplifică această operațiune, chiar dacă aveți zeci de mii de dispozitive. Acest lucru va reduce la minimum numărul de interacțiuni ale persoanelor cu ecranele tactile sau touchpad-urile în spațiile comune.
    • Mai multe detalii despre utilizarea sălilor de întâlniri, pentru a interveni nu numai asupra programului de curățenie, ci și al modului în care o companie planifică viitorul design al biroului. Identificați cu ușurință cele mai utilizate camere – cu ajutorul acestor date programați perioadele în care se face curățenie sau puteți reconfigura spațiile de întâlnire pentru a răspunde mai bine nevoilor dvs.
    • Analizați datele generate de „întâlnirile în timp real” pentru experiențe mai bune și pentru a înțelege cum se schimbă modul de lucru pe parcursul procesului de revenire la birou.
    • Analizați tendințele de utilizare pentru a afla care sunt serviciile și dispozitivele în care ar trebui să investească o organizație.
    • Remedierea rapidă a defecțiunilor și suport oferit lucrătorilor de la distanță, astfel încât echipele să rămână productive.

    De asemenea, am integrat în Control Hub o funcționalitate UC (Unified Communications) în cloud, care simplifică fluxurile de lucru IT pentru implementări hibride și analize Webex Calling extinse. Mai multe detalii puteți citi aici.

    În plus, pentru simplificarea lucrului de oriunde, am integrat Webex Teams cu Box, cea mai importantă platformă de gestionare a conținutului cloud care este utilizată de 68% din companiile din Fortune 500 și de aproape 100.000 de companii la nivel global. Desigur, Webex Teams include capabilități de partajare a fișierelor, foarte sigure și ușor de utilizat. Acum, însă, clienții pot alege să folosească Box, dar și oricare  alte platforme cu care ne integrăm.

    Simplificăm serviciile de asistență medicală la distanță pentru pacienți și furnizorii de servicii medicale, prin integrarea cu Epic

    Serviciile medicale la distanță au devenit rapid o realitate, permițând medicilor să ofere consultanță pacienților, menținând în același timp distanțarea fizică. Noua integrare cu Epic, programul software pentru evidența electronică a datelor medicale, permite furnizorilor de servicii medicale să utilizeze Webex Teams pentru o consultație video cu un pacient, pentru revizuirea istoricului medical și actualizarea informațiilor clinice. Pacienții nu trebuie să descarce nimic – pur și simplu se conectează la sesiunea securizată prin intermediul unui browser web și obțin ajutorul de care au nevoie. Peste 250 de milioane de pacienți au dosare medicale electronice în Epic. Alți parteneri Cisco construiesc și implementează soluții și aplicații de asistență medicală la distanță, ajutând doctorii să ofere consultații pacienților din întreaga lume.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole