More

    Screamer dezvăluie noul „Echo System”

    Publicat în:

    Milestone continuă să ofere noi detalii despre universul jocului Screamer printr-un al doilea interviu video cu Game Directorul Federico Cardini și Michele Caletti, Development & Creative Director al studioului. De această dată, discuția se axează pe Echo System, un element esențial care influențează atât povestea, cât și mecanicile de joc.

    Sync și Entropy  resursele care definesc ritmul cursei în Screamer

    Sistemul Echo se bazează pe două resurse principale: Sync și Entropy.
    Sync poate fi acumulat pasiv sau activ, printr-o acțiune specială numită Active Shift un schimb de viteză realizat perfect la momentul potrivit, care completează transmisia automată a vehiculului.

    Această resursă poate fi folosită strategic pentru a activa Boost-ul sau pentru a bloca atacurile adversarilor. Cu alte cuvinte, Sync recompensează reflexele bune și acțiunile precise ale jucătorilor, oferind avantaje atât în competiția de viteză, cât și în confruntările directe.

    Strike și Overdrive  când viteza devine armă

    Utilizarea Sync generează Entropy, energia care alimentează cele două mecanici ofensive principale: Strike și Overdrive.

    • Strike este un atac scurt, dar letal, capabil să provoace explozii devastatoare.

    • Overdrive, în schimb, transformă mașina într-un monstru al vitezei, oferind scut temporar și puterea de a elimina adversarii de pe pistă.

    Totuși, există un risc uriaș – o coliziune în timpul Overdrive-ului poate duce la explozia propriei mașini. De aceea, jucătorii trebuie să decidă cu atenție când și cum folosesc aceste abilități, echilibrând riscul și recompensa.

    O cursă în continuă schimbare

    În Screamer, fiecare tur de pistă este diferit. Pe măsură ce Sync și Entropy se acumulează și sunt consumate, ritmul și strategia se schimbă constant, transformând fiecare cursă într-o experiență imprevizibilă.

    Diferențele dintre abilitățile personajelor și modul de control al vehiculelor adaugă o nouă dimensiune de provocare, atât în modul offline, cât și online, unde mizele vor fi ridicate prin curse de echipă și cooperare intensă.

    Când se lnsează Screamer ? 

    Screamer este programat pentru lansare în 2026, pe PlayStation 5, Xbox Series X|S și PC, promițând o experiență de curse plină de adrenalină, explozivă iar jocul va ajunge în România prin intermediul distribuitorului oficial CD Media.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.