„În aceste momente dificile, este important să rămânem împreună
chiar și atunci când măsurile de distanțare socială trebuie
respectate. De aceea, ca parte a eforturilor noastre permanente de a-i
sprijini pe utilizatorii noștri, VOM EXTINDE GARANȚIILE TUTUROR
PRODUSELOR SAMSUNG A CĂROR PERIOADĂ DE GARANȚIE URMEAZĂ SĂ EXPIRE
ÎNTRE 15.03.2020 ȘI 15.06.2020.”
Astfel, utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o
prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții nu trebuie să
acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.
„Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să
părăsească domiciliul, oferim SERVICIUL DE ASISTENȚĂ DE LA
DISTANȚĂ, lansat în urmă cu trei ani în România. De asemenea, în
aceste momente dificile pentru toți, în care lucrăm din propriile
locuințe, le punem la dispoziție clienților noștri UN NOU SERVICIU
DE COLECTARE A SMARTPHONE-URILOR CARE NECESITĂ INTERVENȚIA FIZICĂ A
SPECIALIȘTILOR NOȘTRI. Astfel, un angajat al diviziei de service
Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice,
urmând să le returnăm clienților dispozitivele reparate în cel mai
scurt timp. În plus, pentru că sănătatea clienților este cea mai
importantă, toate telefoanele care ajung în service beneficiază
gratuit de dezinfectare. Reparațiile pot fi programate printr-un apel
telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.
Transmitem toate gândurile și urările de bine către clienții,
partenerii și colaboratorii noștri.„