fbpx
More

    Samsung extinde cu o lună garanția care urmează să expire, pentru toate produsele sale

    Publicat în:

    „În aceste momente dificile, este important să rămânem împreună
    chiar și atunci când măsurile de distanțare socială trebuie
    respectate. De aceea, ca parte a eforturilor noastre permanente de a-i
    sprijini pe utilizatorii noștri, VOM EXTINDE GARANȚIILE TUTUROR
    PRODUSELOR SAMSUNG A CĂROR PERIOADĂ DE GARANȚIE URMEAZĂ SĂ EXPIRE
    ÎNTRE 15.03.2020 ȘI 15.06.2020.”

    Astfel, utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o
    prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții nu trebuie să
    acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.

    „Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să
    părăsească domiciliul, oferim SERVICIUL DE ASISTENȚĂ DE LA
    DISTANȚĂ, lansat în urmă cu trei ani în România. De asemenea, în
    aceste momente dificile pentru toți, în care lucrăm din propriile
    locuințe, le punem la dispoziție clienților noștri UN NOU SERVICIU
    DE COLECTARE A SMARTPHONE-URILOR CARE NECESITĂ INTERVENȚIA FIZICĂ A
    SPECIALIȘTILOR NOȘTRI. Astfel, un angajat al diviziei de service
    Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice,
    urmând să le returnăm clienților dispozitivele reparate în cel mai
    scurt timp. În plus, pentru că sănătatea clienților este cea mai
    importantă, toate telefoanele care ajung în service beneficiază
    gratuit de dezinfectare.  Reparațiile pot fi programate printr-un apel
    telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.

    Transmitem toate gândurile și urările de bine către clienții,
    partenerii și colaboratorii noștri.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole