fbpx
More

    În NVIDIA Studio accelerăm fluxuri de lucru 3D

    Publicat în:

    Fluxurile de lucru 3D pot fi foarte solicitante, iar artiștii pot ajunge să aștepte ca arta lor să fie randată, în loc să se concentreze asupra prcesului creativ. Află cum NVIDIA Studio schimbă jocul pentru artiștii 3D în ediția de săptămâna aceasta În NVIDIA Studio. Evidențiem acest lucru cu artistul Pablo Muñoz Gómez care a transformat un sketch 2D a unei creaturi mitice de pădure într-o capodoperă 3D, folosind benefiicile aduse de accelerarea NVIDIA RTX.

    Atunci când a lucrat cu Abode Substance 3D Painter, Sampler și Marmoset Toolbag 4, Gómez a constatat că placa video potrivită îi permite să se concentreze pe crearea de conținut.

    „De când am trecut la GeForce RTX 3090, pur și simplu petrec mai mult timp în stadiile creative și testez diferite lucruri, astfel încât să-mi rafinez conceptul atunci când nu trebuie să aștept după randare sau după optimizarea unei scene, pe care acum o pot vedea în timp real.”

    Folosind puterea plăcii video GeForce RTX 3090, Gómez a putut să folosească tehnologia NVIDIA Iray pentru a edita în timp real și ray-tracing baking pentru viteze mai mari de randare.

    Ray-tracing interactive, exclusiv pentru RTX î-a permis lui Gómez să aplice efecte realiste în timp real, și acestea fiind accelerate de GPU.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole