Lumea gaming-ului s-a adunat în Koln, Germania săptămâna aceasta pentru Gamescom 2023, iar NVIDIA are o sumedenie de știri.
NVIDIA debutează ray tracing în timp real îmbunătățit de AI cu noul DLSS 3.5
NVIDIA a anunțat DLSS 3.5, cea mai nouă versiune a rețelei neurale AI care se îmbunătățește continuu. NVIDIA DLSS 3.5 oferă o nouă funcție numită Ray Reconstruction, care îmbunătățește calitatea imaginii ray traced pentru toate plăcile video GeForce RTX prin înlocuirea denoiserelor manuale cu o rețea AI antrenată de un supercomputer care generează pixeli de calitate și mai mare între razele produse.
NVIDIA a anunțat suport pentru dezvoltatori de jocuri după cum urmează:
- Alan Wake 2 se lansează pe 27 octombrie cu DLSS 3.5, Full Ray Tracing & Reflex
- Cyberpunk 2077 & Cyberpunk 2077: Phantom Liberty disponibile în septembrie cu DLSS 3.5, Full Ray Tracing & Reflex
- Portal with RTX primește upgrade la DLSS 3.5 în această toamnă
- DLSS 3.5 vine și pe GeForce NOW când Alan Wake 2, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty se vor lansa în cloud în aceeași zi cu lansarea oficială. Membrii pot face streaming update-ului cu DLSS 3.5 pe Portal with RTX din cloud.
Pe lângă aceste jocuri, DLSS 3.5 îmbunătățește calitatea imaginii și în aplicații 3D în timp real pentru creatori. Ray Reconstruction va fi inclus în următoarele lansări pentru D5 Render, Chaos Vantage și NVIDIA Omniverse.
DLSS 3.5 este prezentat la standul NVIDIA de la Gamescom 2023 care are loc în Koln, Germania, între 23 și 27 august.