Marți, 8 aprilie, la ora 21:00, pe HISTORY Channel, telespectatorii vor putea urmări al doilea episod din sezonul 2 al seriei docu-reality „Vânătorii de comori: România” (intitulat A fost odată în armată…). Formatul oferă o perspectivă completă asupra lumii colorate, dinamice și mereu surprinzătoare a articolelor vintage și a poveștilor care le fac valoroase. În acest episod, clientul care apelează la vânătorii de comori este omul de radio și TV Cristian Hrubaru.
Cristi Hrubaru (53 de ani) și-a început cariera la radio în Focșani (în 1993) și a continuat-o la București. În plus, are în CV și 11 ani de televiziune, în echipa „Cronicii Cârcotașilor” (Prima TV). Este pasionat nu doar de muzica rock, ci și de motoare, fiind inițiatorul mișcării de voluntariat Bikers for Humanity România.

În episodul 2 din „Vânătorii de comori: România” S2, Cristian Hrubaru își împărtășește cu Liviu, Gabi, Teo și Dan pasiunile militare. Vânătorii se înarmează cu o agendă plină de colecționari și pleacă în căutarea unor obiecte inedite, care să-l impresioneze. În România, piața de colecționari de obiecte militare este extrem de activă și de variată. De aceea, descoperă de toate: de la uniforme, la arme și dispozitive ciudate.
Vânătorii de comori dau și peste câteva piese cu adevărat speciale
Cum ar fi Revolverul Buescu, o armă de foc cu un design inovator și 100% românesc, care a jucat un rol important în Războiul de Independență din 1877. În plus, își fac apariția uniforme complete ale unor aviatori remarcabili, săbii din timpul monarhiei, sisteme de alarmă folosite în Al Doilea Război Mondial, măști de gaze pentru cai și unele dintre cele mai rare medalii și decorații acordate vreodată de Statul Român.

În luna aprilie, HISTORY Channel difuzează 5 episoade din această serie, în care apar vedete noi, comori fascinante și noua membră a echipei, Teo Cosma. Aceasta li se alătură dealerilor de obiecte vintage Liviu Andrei, Gabi Badea și Dan Greere. Cei patru au la dispoziție 48 de ore pentru a descoperi obiectul dorit de client și caută prin piețe de vechituri și colecții personale de antichități, sperând să găsească articolul câștigător.

Primul sezon a avut 6 episoade și a fost lansat în mai 2023. Ca și prima serie, a doua este produsă de Paprika Studios, una dintre cele mai importante companii de producție din Europa Centrală, Europa de Est și Țările Baltice. Compania produce emisiuni de divertisment, reality TV și seriale de ficțiune pentru numeroase posturi TV, în 17 limbi diferite.
Cei patru membri ai echipei gestionează două magazine Liquid Money, cu sediile în Sibiu și București, specializate în obiecte de colecție.