Studioul italian Milestone a oferit noi detalii asupra Screamer, noul proiect racing, într-un interviu video cu Federico Cardini (Game Director) și Michele Caletti (Development & Creative Director). Cei doi au explicat cum Screamer își propune să revoluționeze genul arcade racing printr-un mix de viteză, lupte tactice și control independent al vehiculului.
Cardini și Caletti descriu jocul drept „o experiență complet nouă în lumea curselor”, construită pe o bază de gameplay profundă și o poveste care justifică mecanicile intense de competiție și confruntare.
Controlul Twin Stick: precizie și agresivitate într-o singură mișcare
Una dintre principalele inovații aduse de Screamer este sistemul de control Twin Stick, care permite manipularea independentă a direcției și a driftului. Jucătorii pot efectua viraje de precizie cu un stick și manevre extreme cu celălalt, combinând ambele pentru un control fluid și avansat.
Acest sistem redefinește modul în care se simte o cursă arcade, oferind o experiență ce pune accent pe reflexe, control și stil personal – mult dincolo de standardele tradiționale ale genului.
Echipe, abilități și sistemul Echo
La baza jocului se află echipe de trei personaje : un lider și doi membri fiecare cu vehicule și abilități distincte. Mașinile liderilor sunt axate pe viteză și performanță pură, în timp ce membrii echipei se concentrează pe mecanici de luptă. Cu 15 vehicule unice, fiecare cu proprii abilități speciale, alegerea combinației potrivite devine esențială pentru succes.
Pilonul central al gameplay-ului este Echo System, o tehnologie instalată pe fiecare vehicul care gestionează două resurse:
Sync – utilizat pentru boost și scuturi;
Entropy – alimentează Strike și Overdrive, acțiuni de atac și luptă.
Acest sistem nu doar definește mecanicile de joc, ci este și un element narativ major, ce va fi detaliat în a doua parte a interviului Milestone.
Lansare și platforme
Screamer este programat pentru lansare în 2026 și va fi disponibil pe PlayStation 5, Xbox Series X|S și PC. Cu accent pe competiție dinamică, stil vizual puternic și o coloană sonoră intensă, noul proiect al celor de la Milestone pare pregătit să readucă spiritul arcade al anilor ‘90, dar cu tehnologia și profunzimea jocurilor moderne.

